“We doen het voor het bedrijfsleven. Dat is mijn uitgangspunt. Daarom pleit ik voor onderzoek dat aansluit op actuele en praktische vragen die bedrijven zelf hebben. Alleen vanuit die concrete vraagstukken en opdrachten kan een vruchtbare wisselwerking tussen onderzoek, onderwijs en bedrijven ontstaan. Dat wij tegen een bedrijf zeggen: ‘Oké, dan gaan we dat voor jullie doen’. Andersom werkt het niet. Gelukkig zijn er ook voorbeelden van projecten waar het al zo gaat, zoals Datagedreven Logistiek. Daar doet een fiks aantal bedrijven aan mee en het is gebouwd op de vraag van de bedrijven.”
“Ik ben kritisch maar betrokken. De samenwerking met mijn collega’s en medemanagers in het KennisDC vind ik heel sterk. En er zijn mooie projecten en initiatieven gaande, zoals de TIP Young Professionals Community en de afstudeertafels. Ik doe mijn werk met veel plezier, waarbij mijn grootste motivatie is: het echt goed helpen van bedrijven. Vandaar ook mijn hartenkreet.”