“De huidige generatie studenten kiest niet alleen voor de grote namen, maar ook voor bedrijven die ertoe doen. Die aandacht hebben voor de mens. Dat valt me op als ik bijeenkomsten met studenten bijwoon, bijvoorbeeld op de HAN. In een arbeidsmarkt waarin het lastig is om aan mensen te komen, maak je daarmee als bedrijf echt het verschil. Laat studenten en medewerkers meedenken over dilemma’s uit de praktijk en zorg dat ze zich gehoord voelen! Als werkgever en actieve deelnemer in de learning community is dat voor mij een belangrijk streven.”
“Je bent nooit te oud om te leren. Daarvan ben ik overtuigd en dat geldt ook voor mijzelf. De laatste jaren heb ik de leergang Sociaal Ondernemen aan de Universiteit van Amsterdam en de advanced leergang Sociaal Ondernemen aan Nyenrode gevolgd. Ook overweeg ik – ik ben nu zestig – om nog eens een master te doen. Ik blijf graag bij en vind nieuwe ontwikkelingen superinteressant. Daar zit ook mijn drive om anderen te helpen. Mensen stappen zien maken die van huis uit nooit de kans hebben gekregen om te leren: daar word ik blij van.”